Ik heb het gehad met waarbenjij.nu - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu Ik heb het gehad met waarbenjij.nu - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu

Ik heb het gehad met waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg hans en anneke

17 September 2012 | Nederland, Arnhem

Was de oorspronkelijke site al niet eenvoudig in het onderhoud en het updaten, de zogenaamde verbeterde versie is een regelrechte ramp.
Dus lieve volgers: ik heb het helemaal gehad.
Inmiddels heb ik de laatste/eerste caravantrip ombezet naar

http://zeilbootzwit.travellerspoint.com/

Deze site is veel gebruiksvriendelijker en nog een groot voordeel: het laatste verslag staat bovenaan. We hopen dat jullie met ons mee verhuizen.


  • 18 September 2012 - 21:13

    Wil Leijgraaf:

    We gaan het bekijken beste Hans en Anneke tot mails, Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans en anneke

Van Zeilers naar Caravanners

Actief sinds 02 April 2011
Verslag gelezen: 34489
Totaal aantal bezoekers 189212

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 31 December 2012

2012 - het kriebelt anders

01 Oktober 2011 - 01 Oktober 2012

Leven na de boot...

12 Augustus 2012 - 12 September 2012

Eindelijk op pad

17 Mei 2011 - 07 September 2011

Het roer gaat om...

Landen bezocht: