Weer een stapje verder - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu Weer een stapje verder - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu

Weer een stapje verder

Door: ZWIT

Blijf op de hoogte en volg hans en anneke

05 April 2011 | Nederland, Beekbergen

Weer een stapje verder! Vanmorgen werd de oven met twee pits brander geleverd. Moet je nagaan: eind januari besteld, eind febuari betaald en begin april ontvangen: lekker. Verder een SMSje dat het bestelde kompas ook binnen in, alleen nog ff ophalen in Oosterbeek.Aanstaande vrijdag willen we met een volle auto naar de boot. Zaterdag heb ik m'n werkdag op de haven en kan Anneke de boot klaarmaken voor de eerste overnachting van 2011. Op zondag moeten we varen naar Den Osse op de Grevelingen om op de kant te gaan. De saildrive moet nagekeken worden en de boot gepoetst. Verder willen we nog naar Zwijndrecht bij Antwerpen om ons reddingsvlot te laten keuren. Tsjonge, als ik dit opschrijf overvalt mij een grote loom-, cq moeheid!