We moeten toch echt naar.... - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu We moeten toch echt naar.... - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van hans en anneke koster - WaarBenJij.nu

We moeten toch echt naar....

Door: ZWIT

Blijf op de hoogte en volg hans en anneke

04 April 2011 | Nederland, Beekbergen

We hebben vorig jaar al het plan opgevat naar Scvandinavie te zeilen. Meer precies naar Noorwegen. En waarom dan, vraag je als geinteresseerde lezer? Nou, twee redenen: #1 We zijn met de boot nog nooit in Noorwegen geweest en #2 op de grens van Zweden en Noorwegen vlak bij de Oslo Fjord liggen een paar eilandjes: de Koster Eilanden. He, da's grappig, zo heten wij ook. Koster bedoel ik en niet Eilanden. Nog leuker vinden we dat het nordelijke eilandje van deze groep Nord Koster heet en laat onze kleinzoon nu ook zo heten! Meer dan genoeg reden denk ik om dat eens uit te zoeken. Verder is Noorwegen natuurlijk een prachtig land met z'n mooie fjorden, pitoreske plaatsjes en heel, heel veel schone natuur en lucht. Dus over een paar weken gaan we op pad om al dat fraais te aanschouwen.